Blog
Ciekawostki ze świata copywritingu,
marketingu i UX
Najnowsze
Poradnik copywritera: Jak stworzyć personę do tekstu?
Persona – cóż takiego oznacza to określenie? Krótko mówiąc, to archetyp klienta, a zarazem jedno z najważniejszych narzędzi marketingowych. Jak więc stworzyć personę? Zajmę się tym tematem w dzisiejszym wpisie.
Magia sprzedaży słowem
Sprzedaż w dzisiejszych czasach jest wielką areną dla popisów tych, którzy potrafią bawić się słowem. Teksty oraz zdjęcia na stronach internetowych pełnią funkcję wielkich i kolorowych witryn sklepowych, które przyciągają kupujących. Czym więc powinny się charakteryzować teksty, aby skutecznie sprzedawać?
Zaraz to sobie wyjaśnimy.
Popularne
Poradnik copywritera: Jak stworzyć personę do tekstu?
Persona – cóż takiego oznacza to określenie? Krótko mówiąc, to archetyp klienta, a zarazem jedno z najważniejszych narzędzi marketingowych. Jak więc stworzyć personę? Zajmę się tym tematem w dzisiejszym wpisie.
Poradnik copywritera: Jak stworzyć personę do tekstu?
Persona – cóż takiego oznacza to określenie? Krótko mówiąc, to archetyp klienta, a zarazem jedno z najważniejszych narzędzi marketingowych. Jak więc stworzyć personę? Zajmę się tym tematem w dzisiejszym wpisie.